4 cai spre o burta mai plata – partea I

Esti gata sa-ti pierzi colaceii o data pentru totdeauna? Incercati modalitatile noastre usoare (si realizabile) prin care scapati de excesul de grasime din burta – si fara sa va extenuati

1. Evitati (sau reduceti) carbohidratii prelucrati
Evitati carbohidratii rafinati, precum painea alba si pastele, care se digera foarte repede, provocand varfuri in insulina si niveluri de zahar din sange. Acest nivel crescut de insulina din corpul nostru poate promova stocarea crescuta a grasimilor in zona abdominala.

In schimb, optati pentru carbohidrati neprocesati (cereale integrale, leguminoase, legume si fructe), care cresc sentimentele de plenitudine si elibereaza zaharul in fluxul de sange intr-un ritm mult mai lent.
Si in conformitate cu Dr. John Berardi de la Precision Nutrition, corpul tau este mai capabil sa prelucreze carbohidratii direct dupa exercitiu – deci este cel mai bun moment pentru a te indulci.

2. Prioritizeaza proteina
Proteinele incurajeaza producerea glucagonului hormonului arzator de grasimi. De asemenea, incetineste ritmul cu care stomacul se goleste si cand adaugati proteine ​​la un carbohidrat, devine o forma cu eliberare lenta.

Incercati supa de legume presarata cu seminte si o felie de paine de secara sau macrou afumat si salata pentru pranz. Pentru cina, incercati legume prajite cu pui sau o curry cu linte cu legume in plus.

Leave a Reply