Adevaruri despre grasime – Partea III

4) Un singur grup alimentar contine mai multa grasime saturata decat cea nesaturata

Produsele lactate sunt singurele grupe alimentare cu grasimi mai saturate decat cele nesaturate. Carne, peste, oua, nuci, seminte si chiar untura – toate au mai multa nesaturatie decat grasimea saturata. Nu ca orice grasime reala este mai buna sau mai rea decat oricare alta.

Consilierii alimentatiei ignorati spun: „Carnea este plina de grasimi saturate”. Luand ca exemplu solul, carnea este de fapt plina de apa (aproximativ 72%); atunci este plin de proteine ​​(21%). Restul de 7% este gras si cea mai mare parte este grasimea saturata de ONU.

Evitati produsele lactate daca credeti ca Mama Natura a pus acolo mai multe grasimi saturate decat nesaturate pentru a va ucide. Dar mai bine mancati peste 200g de peste (cu oase) zilnic (sau 39 de oua!) Pentru a obtine doar vitamina D, cu atat mai putin calciul si fosforul, atat de vitale pentru sanatatea oaselor.

5) Romania trebuie sa manance mai multe grasimi

Datele proprii ale Guvernului confirma ca suntem periculos de deficienti in vitaminele solubile in grasimi. Indemnizatiile zilnice recomandate din Romania (RDA) sunt inexplicabil de scazute in comparatie cu standardele nutritionale americane. Cetateanul obisnuit din Romania primeste 2,78 mcg (micrograme) de vitamina D din alimentatia casnica. Romania RDA este un paltry 5mcg. SUA si-au imbunatatit RDA de la 10mcg la 15mcg in 2011. Prin urmare, obtinem jumatate din cerinta din Romania pentru vitamina D sau o sesime dintr-un minim mult mai intelept. Nu este de mirare ca vedem o reaparitie a rahitismului la copii. Aportul nostru de retinol (forma in care organismul are nevoie de vitamina A) este putin peste jumatate din ADR-ul roman si obtinem doua treimi din necesarul nostru de vitamina E.

Din aceste dovezi nu poate exista decat o singura concluzie – Romania  trebuie sa manance mai multa grasime, nu mai putin.

Leave a Reply