Alimente care iti pot schimba dispozitia

Indiferent daca este vorba de stres, anxietate sau depresie, puteti sa va schimbati starea de spirit prin adaugarea urmatoarelor alimente nutritive in dieta dvs.

1. Nuci – un aliment cheie necesar pentru a combate depresia, iritabilitatea si anxietatea.

Pastrati-le la indemana pentru o gustare la mijlocul diminetii sau dupa-amiaza, sau sa le taiati si sa le presarati deasupra micului dejun.

2. Ovazul – un bun stimulent al dispozitiei. Acestea ajuta la pastrarea glicemiei din sange si prin urmare, pastrarea schimbarilor de dispozitie.

Adăugați o jumătate de ceasca de ovaz la o ceasca de lapte de migdale. Incalziti aragazul timp de 5 minute sau lasati-l in microunde timp de 2 minute pentru a economisi timp.

3. Somonul – plin de acizi grasi omega-3, ajuta la ameliorarea depresiei si a dispozitiei scazute. Incercati sa obtineti cel putin o portie de 140g pe saptamana. Are un gust marinat în sos de soia si se serveste alaturi de legume prajite.

4. Ciocolata neagra – consumarea a doua bucati mici de ciocolata care contine cel putin 70% cacao determina creierul sa elibereze endorfinele si sa creasca nivelul serotoninei – ceea ce incetineste productia de hormoni de stres si scade nivelul de anxietate.

5. Linteleajuta creierul sa produca mai mult din serotonina chimica, o componenta cheie pentru o minte fericita. Cand aveti deficit de serotonina, sunteti mult mai susceptibili la anxietate, depresie si probleme digestive. Sunt, de asemenea, excelente pentru cresterea nivelului de fier – un bonus suplimentar!

Tu ce aliment preferi pentru schimbarea starii de spirit?

Leave a Reply