Ce nu stiai despre joburi in anul 2017?

In prezent, conform unui studiu efectuat de Word Economic Forum, lumea a dezvoltat doar 62% din capitalul sau uman. Sau, se poate afirma faptul ca natiunile neglijeaza sau irosesc circa 38% din talentul lor.

In cadrul acestui studiu s-a dovedit faptul ca exista doar 25 de natiuni care au reusit sa profite de 70% sau mai mult din capitalul uman al poporului lor, indiferent de domeniul in care exceleaza. Desi exista numeroase controverse in privinta jobului de model in industria videochatului, in mod cert se poate afirma faptul ca acesta este unul dintre domeniile cele mai fructoase pentru publicul feminin din Romania, iar din aceasta cauza meritele nu intarzie sa fie recompensate cu premii pe masura asteptarilor. Si, totusi, daca publicul din Romania a reusit sa se integreze eficient pe un anumit segment al muncii, nu acelasi lucru se poate afirma despre alte tari care au creat cercuri vicioase in jurul educatiei, al muncii si al cresterii.

Raportul privind capitalul uman solicita o viziune axata pe viitorul omului, unul in care acesta isi dobandeste si utilizeaza cunostintele si creativitatea ca factori cheie ai unei economii prospere si favorabile incluziunii.

Sa vedem trei concluzii globale in baza raportului din anul 2017:

1.In medie, majoritatea oamenilor din lumea de astazi sunt mai mult si mai bine educati decat parintii lor, indiferent de tara in care locuiesc, lucru valabil si in cadrul tarii noastre. De asemenea, exista o mentalitate orientata spre evolutie si independenta financiara, lucru care se dovedeste un aspect cu efect de catalizator pentru femeile care doresc sa-si inceapa o cariera la un studio de videochat.

Piscina globala a talentelor consta intr-un numar din ce in ce mai mare de persoane care detin calificari oficiale acreditate, precum si joburi avansate, in care se mizeaza foarte mult pe factorul psihologic. In urma unui parteneriat cu studioul Rich Girls din Bucuresti (pentru informatii adiacente accesati sectiunea: https://richgirls-studio.ro/angajari-videochat.html), am descoperit faptul ca majoritatea femeilor care reusesc sa-si creeze o identitate importanta in lumea virtuala a videochatului sunt acelea cu bune abilitati psihologice, care reusesc sa deprinda informatii utile despre interlocutori, desi timpul conversational nu este unul ridicat.

Generatiile mai tinere beneficiaza de mai multi ani de scolarizare formala decat persoanele mai in varsta, aproape peste tot in lume. Acest lucru este esential pentru ca lumea are multe de castigat din utilizarea optima a ideilor si creativitatii acestui fond sporit de talente.

2. Tinerii si femeile in varsta inca nu obtin oportunitatile dorite in majoritatea campurilor muncii. In pofida cresterii raspandite a performantelor educationale, multi oameni continua sa rateze oportunitatea de a-si aplica abilitatile pe piata fortei de munca. Aici intervine un alt avantaj al industriei de videochat, care nu tine cont de pregatirea profesionala sau de experienta in campul muncii a femeii moderne si ii ofera acesteia o alternativa menita sa o conduca spre obtinerea independentei financiare.

In intreaga lume, indivizi cu potential subutilizat se incadreaza in unul dintre cele trei grupuri – femei afectate de mentalitatile eronate referitoare la egalitatea sexelor, lucratorii mai in varsta care ar dori sa continue sa lucreze, insa nu primesc foarte multe oportunitati, si lucratorii tineri care sunt afectati de solicitarile angajatorilor in privinta gradului de experienta. Din aceasta cauza, nu este de mirare faptul ca acestia, in special femeile tinere, incep sa se indrepte catre noi oportunitati de lucru in mediul digital. Videochatul este un astfel de domeniu digital care atrage tot mai multe femei.

3. Educatia trebuie reformata pentru generatiile urmatoare. Dar asta nu este suficient. Trebuie sa indemnam si forta de munca actuala. Ideea unei educatii standard, care sa ofere oamenilor un alibi pe parcursul vietii reprezinta o relicva a trecutului. Avand in vedere faptul ca economia actuala devine din ce in ce mai bazata pe procesul de cunoastere si aprofundare, dar si pe cuplul format intre tehnologie si globalizare, trebuie ca generatia urmatoare sa fie pregatita pentru a deprinde competentele specifice si pentru a fi intotdeauna gata sa invete si sa se adapteze.

Nu in ultimul rand, este imperativ sa investim in recalificarea si perfectionarea celor trei miliarde de oameni din intreaga lume, care fac parte deja din campul muncii si care au absolvit scoli formale. Pentru acestia, colaborarea dintre mediul public si cel privat este esentiala.

Leave a Reply