Cum reușește cafeneaua din Primăverii să ofere clienților cea mai bună cafea?

Cum reușește cafeneaua din Primăverii să ofere clienților cea mai bună cafea

Cafenelele de succes se concentrează pe calitatea produsului lor mai presus de orice. Ganesha Caffe este una dintre cafenele din București care a strâns de-a lungul timpului mii de clienți datorită renumelui pe care și l-a creat atunci când vine vorba de cea mai bună cafea.

Datorită succesului colosal, proprietarii Ganesha vor deschide în curând cea de-a treia cafenea în Aviatorilor, care se preocupă de creare unei experiențe complete atunci când vine vorba de calitatea băuturilor preparate. „Deoarece cele două locații au avut un succes atât de mare și rezervările nu contenesc, am decis că este oportun să punem bazele și cele de-a treia locații. ” – reprezentant Ganesha Caffe.

Atunci când clienții definesc cea mai bună cafea, au în minte trei caracteristici extrem de importante: aromă unică, textură și finish sau post-gust. Este foarte important ca orice cafenea să încerce să ofere clienților aceste trei ingrediente atunci când vine vorba de cafea, dar fără să uite și ce celelalte aspecte care compun întreaga experiență a clientului cu localul.

Pentru cafeneaua din Primăverii, „calitatea cafelei” include arome unice, textură echilibrată, gust plăcut, consecvență și aroma post-gust. Cum reușește cafeneaua să obțină această definiție largă a calității în mod constant?

Profesioniștii din domeniu sunt de părere că o contribuție importantă atunci când vine vorba de crearea unor căni de cafea de calitate în cafeneaua lor o are barista.

Antrenament Barista – Factor Definitor în Crearea Băuturii Perfecte

Cu echipamente profesionale, în valoare de zeci de mii de euro, cu un barista cu experiență acumulată din toate colțurile lumii și boabe de cafea de origine de cea mai bună calitate, proprietarii Ganesha au găsit formula unei cafele de succes.

Investim în calitate constant și dorim să le oferim clienților aceeași experiență precum în toate celelalte locații. Deoarece suntem recunoscuți pe partea de cafea și narghilea, ne orientăm atenția către aceste două elemente, fără a pierde din vedere și celelalte elemente care compun Ganesha.” – declară un reprezentant Ganesha Caffe Primăverii.

Baristii Ganesha au un impact asupra fiecărui factor pe care clienții îl consideră cel mai important pentru calitate: aromă, textura și gustul final.

Cu ajutorul ultimelor retușuri ale cafelei înainte de a ajunge la client, baristii pot literalmente crea sau rupe experiența clientului cu acea băutură, astfel Ganesha are grijă să se preocupe îndeaproape de pregătirea baristilor săi.

Leave a Reply