Cum sa avem un abdomen plat – Partea a II-a

3. Faceti miscare
Cea mai comuna scuza pentru a nu face exercitii fizice este lipsa de timp. Dar daca vrei sa pierzi grasimea din burta, trebuie sa faci exercitii fizice – scuze.

Potrivit unui studiu realizat de Universitatea McMaster din Canada, antrenamentele cu intensitate inalta (explozii scurte de exercitiu urmate de perioade scurte de recuperare) va permit sa obtineti aceleasi beneficii de exercitiu in mai putin timp decat slogging de nenumarate ore pe banda de rulare. Prin urmare, puteti realiza de fapt mai mult prin exersarea mai putin.

Antrenamentul cu intensitate mare (HIIT) va duce la necesitati mai mari de energie pentru recuperare si mai multe calorii arse pentru mai mult timp.

4. Opriti-va pentru cina
Mancarea pe fuga declanseaza mecanismul de lupta sau de zbor: sistemul tau digestiv se opreste, astfel corpul tau iti poate economisi energie pentru a-ti salva viata si nu digera cina. Mai rau, totusi, declanseaza cortizolul hormonului stresului pentru a se strange kilograme in jurul taliei. Stai jos, daca este doar timp de zece minute, mananca incet si mesteca bine.

Incercati, de asemenea, sa mancati cina devreme pentru a va oferi suficient timp pentru a va digera mancarea inainte de a dormi. Mancati ovaz cu o ora inainte de culcare pentru a mentine constant nivelul glicemiei peste noapte.

Leave a Reply