De ce nu reactioneaza?

Stau de multe ori si ma intreb de ce nu reactioneaza utilizatorii la reclamele care sfideaza orice bun simt. Nu vorbesc de scenariu sau mod de realizare, ci de clasicele de acum reclame overlay (am vazut pe avocatnet o reclama la Nokia, care se lateste cat tot ecranul si are aceeasi culoare ca si fundalul, si o reclama la connex, cu niste maini care se misca pe ecran).

Acum ceva vreme, au fost utilizatori care ne-au bestelit pentru reclame. Unul ne-a scris chiar ca la tampiti: “nu ma intereseaza KLM, nu ma intereseaza KLM, nu ma intereseaza KLM”, si tot asa…

Oare clientii respectivi (de publicitate) nu gasesc cel putin interesant modul in care reclamele ii agaseaza pe utilizatori? Scot sunete din ce in ce mai curajoase (am auzit la o reclama niste sunete care aduceau a amor salbatic  , si asta in timp ce ii aratam unui client statisticile de trafic, de pe www.trafic.ro, ale avocatnet), se intind in toate directiile, urmaresc utilizatorul cand scoleaza, si tot asa.

Concluzia imi pare destul de simpla: din moment ce utilizatorii nu reactioneaza, inseamna ca nu sunt deranjati.

Leave a Reply