Inapoi la scoala: 5 moduri de a intari imunitatea copilului – I

Este acel moment al anului din nou, cand ultimul lucru pe care il doriti este ca micutii dvs. sa ajunga la portile scolii cu tuse si stranut.

Cu peste 58% din toate cazurile de copii absenti din scoala din cauza bolilor, potrivit Departamentului Educatiei, am cerut expertilor sfaturi de top despre cum putem sa intarim imunitatea copiilor nostri …

1 Boost imunitate prin stomacul lor
„Incercati sa-i determinati pe copii sa manance o varietate de legume si fructe”, spune Shona Wilkinson, nutritionist. „Facand acest lucru, le va oferi expunere la cea mai larga gama de vitamine, minerale si antioxidanti, precum si sa-si antreneze papilele gustative pentru a aprecia alimentele sanatoase si le va ajuta sa le impulsioneze sistemul imunitar.

„Copiilor le plac adesea fructele si pot fi dispusi sa incerce noi tipuri. Cu toate acestea, legumele pot fi mai mult o provocare. Asigurati-va ca le oferiti legumelor multa aroma, de exemplu prin prajirea lor in ulei de masline sau prin amestecarea lor cu usturoi si sos tamari (soia).

„Schimba batonul de ciocolata si dulciuri pentru a spori gustarile imunitatii in cutia de pranz a micutului tau. Nucile si semintele sunt, de asemenea, surse fantastice de nutrienti. Contin acizi grasi esentiali, care sunt vitali pentru cresterea si dezvoltarea normala, calciu si magneziu pentru oase si dinti sanatosi si zinc pentru sistemul imunitar. Dar evitati nucile care sunt prajite si acoperite cu sare, deoarece acestea pot face mai mult rau decat bine: alegeti-le pe cele crude, nesaltite. O modalitate excelenta de a-i determina pe copii sa manance mai multe dintre ele este sa le toci in bucati mici si sa le adaugi in cereale, terci sau iaurt (in mod ideal, fara zahar, simplu), cu fructe proaspete sau fructe confiate. „

Leave a Reply