Mananca inteligent a arata grozav

Cu cateva kilograme in plus? Pierzandu-le nu trebuie sa insemne sacrificiu, incercati doar aceste schimbari de mancare simple si gustoase …

  • Bicuitii de dimineata cu nuci sau seminte pentru o mana sanatoasa  – proteina adaugata va creste nivelul de energie si va stabiliza nivelurile de zahar din sange, fara a va afecta greutatea.
  • Torturi de orez si crocante  si paine integrala – acestea pot fi mai mari in calorii, dar sunt digerate lent, ceea ce inseamna ca va vor mentine mai plini pentru mai mult timp.
  • Un pahar de suc de portocale proaspat are aproximativ 120 de calorii si te va umple mai mult pentru ca sucul de portocale nu este la fel de fibros ca o portocala reala. Un pahar de 8oml de suc proaspat de portocale contine mai putin de 1/2 g de fibra.
  • Bauturi blande si bauturi alcoolice pentru apa. Apa reduce consumul de zahar, imbunatateste pielea, va ajuta sa va detoxiflati corpul si va lasa sa va simtiti energizati.
  • Mancare de carnati pentru o mana de covrigei. Pretzels are aproximativ 114 de calorii si 1.2g de grasime pe 40g, comparativ cu 180 de calorii si 11g de grasime pe 30g pentru chipsuri.
  • Budinca pentru cateva felii de ananas – bromelaina din ananas este o enzima digestiva, care va ajuta sa va descompuneti masa si sa absorbti mai eficient substantele nutritive.
  • Un pahar de vin alb pentru un spritzer de vin alb. Un pahar de vin alb are aproximativ 80 de calorii, ceea ce nu pare prea mult, dar aceste calorii se pot stivui intr-o seara. In plus, apa de sifon va face ca bautura sa dureze de doua ori mai mult.

Leave a Reply