Partea a doua – cum sa avem grija de piele noastra

3. Incercati o vanilie antioxidanta DIY si o bucata de fruct de rodie
ingrediente:

80g seminte de rodie
O lingura de pulbere de proteine ​​vanilie fara aroma de lapte, naturala
O lingura de seminte de in
Lapte nedorocit de migdale – suficient pentru a atinge consistenta dorita

Aceasta bautura combina o varietate de ingrediente care iubesc pielea. Antioxidantul bogat in rodii este combinat cu seminte de in, bogate in omega-3 si proteine ​​usor absorbabile, pentru a sustine structura si functia sanatoasa a pielii.

4. Swap-uri de zahar

Majoritatea dintre noi suntem constienti de faptul ca prea mult zahar duce la cresterea in greutate, dar ati stiut ca poate accelera, de asemenea, imbatranirea pielii? Cand consumam zahar si carbohidrati rafinati, cum ar fi painea alba, fidea si pastele (care se descompun la zaharuri simple), intra in fluxul nostru de sange unde se pot atasa apoi la colagenul si elastina pielii. Aceasta determina slabirea structurii pielii, ceea ce duce la semne vizibile de imbatranire.

Alegerea alternativelor mai sanatoase cum ar fi schimbarea zaharului pentru un indulcitor natural cum ar fi xilitolul si stevia si adaugarea mai multor legume la mesele tale in locul carbohidratilor amidonici poate face o diferenta sanatoasa pentru piele.

Leave a Reply