Slabim usor si natural – IV

8. Recunoasteti ca sunteti supraponderal, mai devreme decat mai tarziu
Un studiu recent efectuat de Slimming World a constatat ca este nevoie, in medie, de aproximativ cinci ani pentru ca oamenii sa recunoasca ca sunt grasi. Daca toata lumea din jurul tau incepe sa ia in greutate, atunci acest proces de ingrasare poate sa ia amploare si poate sa treaca neobservat pana cand ajunge la punctul de a fi o adevarata preocupare pentru sanatate.

Incepeti sa va provocati ori de cate ori puteti. Este infricosator sa faci ceva nou si frica este reala. Dar provocarea pentru a incerca noi experiente va da stimei de sine un impuls, umple corpul cu adrenalina, iar acel factor de simt-bun te-ar ajuta sa-ti dai seama ca iti poti atinge obiectivele de pierdere in greutate.

9. Pueti exercitiile fizice in rutina de zi cu zi
Fara masian. Plimbarea se dovedeste a scadea varfurile nivelurilor de zahar din sange, chiar daca mancati aceleasi alimente in fiecare zi. Deci, luand cativa pasi mai mult aici sau acolo, va pot reduce foarte mult sansele de a va imbolnavi, chiar daca deja mancati bine. La urma urmei, trebuie sa mergem: fiintele umane sunt facute sa se plimbe la o viteza normala de 4 km / h. De asemenea, va va ajuta sa va simtiti mai fericiti.

10. Evitati mirosul de mancare placuta
Acest lucru pare destul de evident, dar un studiu psihologic interesant realizat la Centrul de Cercetare a Obezitatii din cadrul Universitatii din Cincinnati a aratat ca o cantitate de alimente delicioasa a crescut nivelul de insulina la subiecti cu 20% – in ciuda faptului ca tocmai au mancat o masa completa. Doar 20 de minute dupa ce narile lor au fost trezite, au avut senzatie de foame.

Leave a Reply