Somnul afecteaza greutate

Pe masura ce se apropie sezonul de bikini, multi dintre noi imbunatatim timpul in sala de gimnastica si ne straduim sa mancam sanatos, dar uita unul dintre cele mai importante secrete – somn?

Modul in care lipsa somnul afecteaza greutatea dumneavoastra

Hormoni hormonali

Exista doi hormoni care influenteaza cresterea in greutate – Ghrelin, care regleaza cat de foame va simtiti si Leptin, care regleaza senzatia de plinatate. Lipsa de somn creste nivelul de Ghrelin, scade nivelul de leptina si creste dorinta de a manca cu aproximativ 45%.

Putere redusa

Oboseala reduce vointa. Cercetarile au constatat ca indivizii lipsiti de somn aleg alimente care sunt de 9% mai mari in calorii decat dupa un somn bun.

Oboseala impactul exercitarea

Lipsa de somn reduce motivatia majoritatii oamenilor de a face exercitii fizice, ceea ce duce, la randul lor, la cresterea in greutate. Fiind activa, puteti gestiona greutatea, muschii anvelopei si spori calitatea somnului.

Reparatii rapide

Cand sunteti obosit, este usor sa ajungeti la gustari proaspete pentru a va mentine, dar zaharul ridicat din  mancarea preferata nu va va face sa va simtiti mult mai rau mai tarziu. Ceea ce aveti cu adevarat nevoie este un mic dejun ambalat cu energie cu eliberare lenta – cum ar fi terci de ovaz sau oua prajite la toast – pastrarea nivelului de zahar din sange stabila pe tot parcursul zilei va va opri sa ajungeti la batonul de ciocolata.

Leave a Reply